მე დამრიგებელი

         დამრიგებლის ათი მცნება   


                        დამრიგებელი 
  1. მოსწავლის უახლოესი მრჩეველი და მეგობარია
  2. უსაზღვროდ უყვარს ბავშვები და დიდ დროს ატარებს მათთან
  3. მუდმივად ზრუნავს მოსწავლის პიროვნულ განვითარებაზე
  4. თვალყურს ადევნებს მის წარმატებებსა თუ წარუმატებლობებს
  5. ცდილობს არასდროს გამოეპაროს ცვლილება მოზარდის ხასიათში
  6. ეხმარება ნებისმიერი წინაარმდეგობის დაძლევაში
  7. მუდმივად ახლის ძიებაშია
  8. ხელს უწყობს მოსწავლეებში ინტელექტუალური და სოციალური უნარების განვითარებას
  9. ითვალისწინებს მოსწავლეთა ინდივიდუალურობას
  10. გამოთქვამს მუდმივ მზადყოფნას მოუსმინოს მოზარდს 


P.S.ჩემი აზრით ამ მოთხოვნების მინიმუმს ნებისმიერი დამრიგებელი უნდა აკმაყოფილებდეს.

"მხოლოდ ის არის ჭეშმარიტი მასწავლებელი, ვისაც არასდროს არ ავიწყდება, რომ ოდესღაც თვითონაც იყო ბავშვი!"



საჩინოს N1 საჯარო სკოლის XI კლასის
სადამრიგებლო პროგრამა
დამრიგებელი:ფ.კვირიკაძე

                          

                                                 2019-2020 სასწავლო წელი










               დამრიგებლის მუშაობის პრინციპები
დამრიგებლის სააღმზრდელო მუშაობა უნდა ემყარებოდეს შემდეგ პრინციპებს:
·       სოციალურ-პიროვნული განვითარების ხელშეწყობა
·       ნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს ჩამოყალიბება
·       პოზიტიური ურთიერთობა მოსწავლეებთან
·       თანამშრომლობა, გულახდილობა
·       ინდივიდუალური მიდგომა თითოეულ მოსწავლესთან
·       მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა სასკოლო ცხოვრებაში




ამონარიდი ორგანული კანონიდან

1. საჯარო სკოლაში ყველა კლასს უნდა ჰყავდეს დამრიგებელი, რომელიც უნდა ასწავლიდეს თავის სადამრიგებლო კლასს

2. დამრიგებლის მუშაობის მიზანია , დაეხმაროს მოსწავლეებს ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევაში,პიროვნული,
ზნეობრივი,გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარებაში.დამრიგებელი ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებშიჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას, ეხმარებოდეს მათ ოჯახის,საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება- მოვალეობების გააზრებაში.


ჩემი მიდგომები:



·       საჭიროების შემთხვევაში დავგეგმო გეგმით გაუთვალისწინებელი  ღონისძიებები.
·       მაქსიმალურად ახლოს ვიყო მოსწავლეებთან, რათა ნებისმიერ საკითხსა და პრობლემაზე ისაუბრონ ჩემთან გულახდილად
·       პრიორიტეტად გავხადო თანამედროვე უნარ-ჩვევების სწავლება
·       ხელი შევუწყო ადამიანური ღირებულებების მატარებელ პიროვნებად ჩამოყალიბებაში
·       დავეხმრო აკადემიური დონის ამაღლებაში
·       ვიყო „კრიტიკული მეგობარი“










N
შესასრულებელი საკითხები
დრო

1.
                              საორგანიზაციო საკითხები
სადამრიგებლო პროგრამის წარდგენა დირექციისათვის მოსწავლეთა თავისებურებების გათვალისწინებით


სექტ
2.
მოსწავლეთა პირადი საქმეების მოწესრიგება

სექტ
3.
სახელმძღვანელოების განაწილება,ხელშეკრულებების გაცნობა

სექტ
4.
კლასის საჭიროებების შესწავლა გამოკითხვით

სექტ


5.
მოსწავლეთა აკადემიური დონის ამაღლება

მოსწავლის მშობელთან მუდმივი კონტაქტი , დასწრება-მოსწრების კონტროლის მიზნით.



მუდმ
6.
თვის ყოველ მეორე და მეოთხე ორშაბათს კლასის საათის დაგეგმვა, საკითხების შერჩევა კლასის საათისათვის
მუდმ
7.
ყოველი სემესტრის ბოლოს მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაცნობა მსობლებისათვის.

იანვარი,
ივნისი
8.
კონტაქტები საგნის მასწავლებლებთან, გაკვეთილებზე დასწრება.

მუდმ
9.
აკადემიურად სუსტ მოსწავლესთან ინდივიდუალური მუშაობა
მუდმ
10.
ოლიმპიადებში მონაწილეობა




11.
პიროვნული და მორალური განვითარება

კლასის საათი: 1. ჩემი უფლებები და მოვალეობები
                            2. წალენჯიხა- ჩემი ქალაქი, საჩინო ჩემი   სოფელი
                            3. მინდა ვიყო და მყავდეს კრიტიკული მეგობარი
                            4. ჩემი აზრი ნარკოტიკის მოხმარების              
                                                  რეალიზაციაზე
                              5. შემოვიღოთ სასკოლო ფორმა?!
                              6. პიროვნება, ტოლერანტობა , ღირებულებები





ყოველი თვის ყოველი მეორე პარასკევი


      გარემოს დაცვა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი


12.



სოფლის თავზე აღმართული ჯვრისა და ეკლესიების მიდამოს დასუფთავება.

სექტ-ოქტ



13.

სკოლის ეზოსა და შემოგარენის დასუფთავება

საჭიროების შემთხვევაში

14.
სპორტული მარათონი


აპრილი
15.
ლაშქრობის მოწყობა მარშრუტი შერჩევით
მაისი

თვალსაწიერის გაფართოება

16.
ინტელექტუალურ თამაშ „ეტალონში“ მონაწილეობა

ოქტომბერი
18.
სხვადასხვა სასწავლო პროექტებში მონაწილეობა
მუდმივად
19.
ოცინდალეს ტაძრის მოლოცვა

ნოემბერი
20.
მასწავლებლის დღისადმო მიძღვნილი ღონისძიების მოწყობა
ოქტომბრი
21.
საახალწლო კონცერტი

დეკემბერი
22.
გულახდილი საუბარი თანატოლებთან და მასწავლებლებთან
საჭიროებისამებრ
23.
გონიერი მკითხველი - წაკითხული წიგნის გარჩევა

თებერვალი
24.
დედას, დას, სატრფოს მეუღლეს
მარტი
25.
გავიცნოთ თანატოლები წალენჯიხის სხვა სკოლიდან
აპრილი
26.
დამოუკიდებლობა მსხვერპის ფასად  - 26 მაისი

მაისი
27.
შევაჯამოთ გასული წელი
ივნისი

 

კლასის საათი თემაზე: ემიგრანტი მშობლები და მათი შვილები .

   დისკუსიის მსვლელობისას მოსწავლეები სკაიპით ესაუბრნენ ემიგრაციაში მყოფ ქართველ დედას ლელა კიკილაშვილს.ღონისძიება ემოციურად დატვირთული იყო.... 


მრგვალ მაგიდასთან ფინჯან ყავაზე:

თითო საყვარელი ლექსი ან ჩანახატი...

На данном изображении может находиться: 6 человек, в том числе Pikria Kvirikadze и Tedo Kvirkvia, люди улыбаются, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 7 человек, в том числе Pikria Kvirikadze и Tedo Kvirkvia, люди улыбаются, люди сидят, стол и в помещении



ჩვენ ვზრუნავთ გარემოს სისუფთავეზე

На данном изображении может находиться: 5 человек, в том числе Pikria Kvirikadze, люди улыбаются, люди стоят, дерево, на улице и природа



ვარჩევთ ფილმებს...

      ÐÐ° данном изображении может находиться: Pikria Kvirikadze         ÐÐ° данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди сидят, стол и в помещении  

   

კლასის საათი მე-11 კლასში. მოსწავლეებს საინტერესო მოსაზრებები აქვთ...
— ჩემი აზრი გამოცდების გაუქმებასთან დაკავშირებით


24.05.2019 კლასის საათი მე-11 კლასში. თემები: ჩვენ და მასწავლებლები,  ჩვენ და მშობლები.მოსწავლეებმა საინტერესო ფორმატში წარმოადგინეს თემები და შესაბამისად დისკუსიაც საინტერესოდ წარიმართა. წარმატებები ჩემო ჭკვიანებო!




Нет описания фото.На данном изображении может находиться: 4 человека, люди сидят, стол и в помещении

                    









Комментариев нет:

Отправить комментарий