გარე დაკვირვება 2017-18 სასწ. წელი


გაკვეთილის გეგმა N1
სახელი:ფიქრია
გვარი: კვირიკაძე
პირადი ნომერი: 51001011236
საგანი: ისტორია
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო, მეშვიდე
მოსწავლეთა რაოდენობა: 6 სსსმ მოსწავლე- არ არის
გაკვეთილის თემა:&74 ფეოდალიზმი საქართველოში.
მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს  ქართული  ფეოდალური ურთიერთობების დახასიათება და ევროპულ ფეოდალიზმთან შედარება
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
ორგანიზების ფორმები
რესურსები
დრო
1
მისალმება,საორგანიზაციო საკითხები,გაკვეთილის თემისა და მიზნის გაცნობა.შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
საუბარი
მთელი კლასი
ფლიფჩარტი

2 წთ
2
კითხვა -პასუხი ბარათებით,ევროპული
ფეოდალიზმი. პარალელურად დაფაზე განლაგებული სურათებით, ფეოდალური კიბის შედგენა.
კითხვა-პასუხი მსჯელობით.

მთელი კლასი
ბარათები,სურათები

6 წთ
3
ახალ მასალაზე მუშაობა.
ა) ტექსტის აბზაცებით კითხვა
და მთავარი სათქმელის გამოყოფა.ქართული ფეოდალური საზოგადოების სქემის შედგენა.
ბ)წყაროს განხილვა

განმავითარებელი შეფასება
ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა,ინფორმაციის დახარისხება და წარმოდგენა პრეზენტაციით.

კითხვა-პასუხი

წყვილებში







წყვილებში
სახელმძღვანელო, ფერადი სტიკერები
თაბახის ფურცლები





წყარო

 10  წთ





5 წთ
5
ტესტირება :EazzyQuizzi

განმავითარებელი შეფასება
ცოდნის გამთლიანება. ისტ-ის გამოყენებით
მთელ კლასი
კომპიუტერი, ტელევიზორი
12 წთ
6
მოსწავლეთა უკუკავშირი
გასასვლელი ბილეთი
ინდივიდუალური
ბილეთები
5 წთ
8.
საშინაო დავალება:
 შეადგინეთ სქემა : ქართული და ევროპული ფეოდალიზმის მსგავსება და განსხვავება.
ინფორმაციის მოძიება
ინდივიდუალური

2 წთ
9.
შეფასება განმავითარებელი, განმსაზღვრელი

ინდივიდუალური

საკლასო აქტიურობის შეფასების რუბრიკა

3 წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შეძლებენ ქართული ფეოდალიზმის დახასიათებას და ვროპულ ფეოდალიზმთან შედარებას.

საკლასო აქტიურობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
1-4 ქულა
5-7 ქულა
8-10 ქულა
ტექსტის ანალიზი
ძირითადი ტექსტის დამუშავებისას უჭირს მთავარი სათქმელის გამოყოფა
ტექსტის ანალიზისას საჭიროებს  დახმარებას
სრულად აანალზებს ტექსტს,შეუძლია სხვადასხვა იფორმაციის შეჯამება.
კითხვა-პასუხი
უმეტეს კითხვებზე ვერ გასცემს ადექვატურ პასუხს.
პასუხობს თითქმის ყველა კითვას მცირე ხარვეზებით
ყველა კითხვაზე აქვს შესაბამისი სწორი პასუხი
მოსმენა, სხვისი აზრის გათვალისწინება
უჭირს მოსმენა, არ აცდის სხვებს
უსმენს ,აცდის საუბრის დამთავრებას
უსმენს სხვას,პატივს სცემს სხვის აზრს, მაშინაც კი როცა არ ეთანხმება.
გაკვეთილი N2


















გაკვეთილი N3



























გეგმა N4












გეგმა N5











































































Комментариев нет:

Отправить комментарий